Kompanija Mastercard je danas napravila značajan pomak u platnoj industriji i postavila osnovu za budućnost trgovine uz novu Masterpass globalnu uslugu za digitalno plaćanje.
Ovo unapređeno rešenje omogućava potrošačima da se oslone samo na svoju banku ili izdavaoca kartica kako bi obavljali brza, jednostavna i sigurna digitalna plaćanja putem svih uređaja i kanala, bilo gde da žele da kupuju – onlajn, iz aplikacije ili u radnji putem beskontaktne tehnologije. Mastercard je prva mreža koja pruža kompletno digitalnu uslugu za plaćanje putem svih kanala potrošačima, izdavaocima kartica i trgovcima, koristeći najnaprednije metode za platnu sigurnost koje su danas dostupne.
Masterpass by Mastercard pojednostavljuje svakodnevna plaćanja
Od kupovine karata za prevoz putem mobilnih uređaja do deljenja i plaćanja računa u restoranu za stolom, od kupovine namirnica jednostavnim prislanjanjem telefona u radnji do rezervacija avionskih karata putem interneta, Masterpass platforma pojednostavljuje iskustvo kupovine.
Masterpass platforma je trenutno dostupna kod stotina hiljada trgovaca na internetu i u mobilnim aplikacijama, uključujući i Masabi, Office Depot i ParkMobile. Potrošači sada mogu da koriste Masterpass na više od pet miliona lokacija u 77 zemalja koja prihvataju beskontaktna plaćanja uključujući i BJ’s Wholesale CLub. Opcija za beskontaktno plaćanje će prvo biti dostupna korisnicima Android uređaja u SAD-u.
Među trgovcima koji će implementirati Masterpass platformu u narednim mesecima nalaze se i: Saks.com, Lord and Taylor.com i The Cheesecake Factory aplikacija.
Putem banke ili izdavaoca koga ste odabrali
Masterpass platforma na jedinstven način stimuliše partnere izdavaoce da omoguće potpuno digitalno platno rešenje koje je banka brendirala. Više od 80 miliona računa automatski dobiće ovu funkcionalnost kroz partnere izdavaoce kartica kako se usluga bude implementirala širom sveta. Unapređena funkcionalnost za digitalna plaćanja pomaže izdavaocima da naprave razliku između postojećih proizvoda, uključujući aplikacije za mobilno bankarstvo, integrisanjem opcije za digitalno plaćanje i nove servise kao što su alarmi za kupovinu i plaćanje poenima.
Prvi partneri koji će podržavati unapređeno Masterpass iskustvo su: Ally Bank, Associated, Bank of America, Bank of the West, BMO Harris Bank, Capital One, Central Bank, Citi, Fifth Third Bank, First Hawaiian Bank, First Tech Federal Credit Union, Key Bank, People’s United Bank, Security Services Federal Credit Union, SunTrust i Virginia Credit Union. Dodajući usluge među kojima su i tokenizacija sa bankovnom identifikacijom i verifikacija korisnika kartica, Masterpass platforma koristi najnaprednije sigurnosne metode koje su dostupne danas kako bi potrošače zaštitila od prevara.
Implementacija Masterpass rešenja počinje krajem meseca u SAD-u. Evropa i region Bliskog istoka i Afrike su naredna tržišta gde će konvergentno Masterpass rešenje zaživeti krajem 2016. godine. Nakon toga, implementacija unapređene Masterpass usluge nastavlja do kraja 2016. godine i tokom 2017. u Severnoj Americi, Evropi, Latinskoj Americi i Karipskoj regiji, Bliskom istoku i Africi i Azijsko-pacifičkoj regiji.
„Širom planete postoje milijarde korisnika kartica, a mi radimo sa našim izdavaocima kartica i trgovcima kako bismo osigurali da digitalna plaćanja koja pružamo podržavaju očekivanja potrošača, održavajući poznato i sigurno platno iskustvo, kako sada, tako i u budućnosti“, izjavio je Kreg Vozburg, predsednik kompanije Mastercard za Severnu Ameriku. „Širenje Masterpass platforme predstavlja važan razvojni korak u našem poslovanju. Mi kombinujemo informacije i uvide koje pružaju rešenja za digitalna plaćanja kako bismo osnažili širok spektar trgovačkih i potrošačkih iskustava.“
Razvoj identiteta brenda
Digitalizacija trgovačkih procesa i sve veća povezanost potrošača usmeravaju i digitalnu transformaciju koja pruža različite opcije u pogledu jednostavnih plaćanja. Kako bi se oslikala spremnost i optimizam povodom ove transformacije, kompanija Mastercard uvodi evoluciju u svom brend identitetu – on je pojednostavljen, modernizovan i optimizovan za sve digitalnije okruženje. Ovaj brend identitet počinje novim logoom i oslikava holistički sistem dizajna koji uvodi napredno, sofisticirano i inkluzivno predstavljanje brenda na svim tačkama širom sveta.
„Mastercard je jedan od onih jedinstvenih brendova koji se odmah prepoznaju širom sveta,“ rekao je Radža Radžamanar, direktor marketinga i komunikacija u kompaniji Mastercard. „Kako bi uspeli u novom digitalnom svetu gde su poslovni potezi brži nego ikada, želeli smo da modernizujemo i podignemo svoj brend dizajnom koji je jednostavan i elegantan, ali koji nesumnjivo predstavlja Mastercard.“
Unapređeni identitet brenda, uključujući i najsveobuhvatniji sistem dizajna brenda koji je ikada korišćen u okviru kompanije Mastercard, biće implementiran u svim Mastercard proizvodima, komunikacijama i iskustvima, počevši od Masterpass platforme krajem meseca i širom kompanije Mastercard počevši od jeseni.