Nakon uspeha Noizz-a u Poljskoj, kompanija Ringier Axel Springer Slovačka početkom juna pokrenula je noizz.sk. Niozz.sk cilja korisnike koji pripadaju generaciji milenijals, poznatoj još i kao generacijaY ili Net generacija, koja je odrasla u digitalizovanom i umreženom svetu.
Pokrivaju veoma širok spektar tema vesti, zabavu, poznate ličnosti, društvo i lifestyle. Milan Dubec, generalni direktor Ringier Axel Springer Slovačka je izjavio:” Niozz.sk je odličan dodatak našem portfoliju i veoma smo zadovoljni što je Slovačka drugo tržište, posle Poljske, koje lansira NOIZZ. Naša usluga nije samo skrojena prema zahtevima milenijalsa, već i poslovnim klijentima nudi mogućnost da dopru do njih.”
“NOIZZ teži da bude glas milenijalsa. Imamo veoma dobre rezultate sa ovim brendom u Poljskoj, gde smo dostigli 3 miliona korisnika mesečno. Ovo pokazuje veliki potencijal za nas kao digitalne izdavače. NOIZZ je pionir društvenih formata u Poljskoj, ostvarili smo 5 miliona video prikaza u aprilu.” izjavio je Jovan Protic, jedan od direktora kompanije Ringier Axel Springer Media AG. Planirano je da se ovaj brend pojavi i na drugim tržištima na kojim kompanija Ringier Axel Springer posluje.