Beko, jedan od vodecih brendova na evropskom trzistu bele tehnike, vise je nego udvostrucio trzisni udeo od maja do decembra 2015. godine od svog povratka na srpsko trziste, zavrsivsi 2015. godinu sa udelom od oko 12% u broju prodatih jedinica. Prema rezultatima istrazivanja agencije GfK, Beko je u decembru 2015. godine zabelezio znacajan rast u poredjenju sa rezultatima iz maja iste godine, kada je udeo u broju prodatih jedinica bio oko 5%.
U decembru 2015. godine, ovaj brend je zabelezio najveci trzisni udeo od januara 2013. godine, sa velikom ambicijom da postane brend sa najvecim udelom na srpskom trzistu u ovom sektoru do 2018. godine.
“Nakon 12 godina poslovanja u Srbiji, cvrsto verujemo da ovo trziste ima veliki potencijal. Upravo zato smo 2015. godine otvorili regionalni centar u Srbiji, odakle upravljamo nasim poslovanjem i u BiH, Makedoniji i Crnoj Gori. Misljenje, zelje i mogucnosti ovdasnjih potrosaca nam mnogo znace i mi radimo punim kapacitetom kako bismo ostvarili ambiciozan plan da postanemo brend broj 1 za kucne aparate do 2018. godine” – istakao je Arel Atakol, generalni direktor kompanije Beko Balkans, regionalnog predstavnika brenda Beko, i dodao: “Snagu brenda Beko, koja ce doprineti ostvarivanju naseg cilja u Srbiji, cine pouzdani, dobro dizajnirani proizvodi koji se baziraju na najnovijoj tehnologiji, inovacijama i ustedi energije.”
Uprkos niskoj kupovnoj moci i cinjenici da trziste bele tehnike pokazuje tendenciju pada poslednje dve godine u Srbiji, brend Beko je u decembru uspeo da udvostruci svoj udeo u sektoru prodaje velikih kucnih aparata u odnosu na maj 2015. godine. Beko je zabelezio znacajne rezultate u kategoriji masina za pranje sudova, gde je u decembru 2015. godine ostvaren udeo u broju prodatih jedinica od skoro 16%, kao i u kategoriji frizidera i masina za pranje vesa, gde je na kraju godine ostvaren udeo u broju prodatih jedinica od oko 13%.
„U 2016. godini planiramo lansiranje novih proizvoda cime cemo nastaviti da obezbedjujemo nasim potrosacima visokokvalitetne i energetski efikasne proizvode po pristupacnoj ceni. Nastavicemo da ulazemo u istrazivanje i razvoj, a u kracem roku, sa konkurencijom cemo se nadmetati sirokim asortimanom proizvoda sa pametnim resenjima koja nasim potrosacima cine svakodnevni zivot laksim“, istakao je Arel Atakol.
Beko, medjunarodni brend turske Arcelik grupe, svoj razvoj zasniva na tehnologiji i inovacijama koje Arcelik grupa razvija u cak osam istrazivackih i razvojnih centara. Vise od trecine patenata iz Turske podnetih Svetskoj organizaciji za intelektualnu svojinu (WIPO) vlasnistvo su Arcelik grupe, koja je jedina turska kompanija na globalnoj listi ove organizacije u prvih 200.
Sa dvadeset i sest hiljada zaposlenih u 27 zemalja, 14 fabrika sirom sveta i konsolidovanim obrtom u iznosu od 4,3 milijarde evra u 2014. godini, medjunarodna grupa Arcelik jedan je od najvecih evropskih proizvodjaca bele tehnike sa sedistem u Turskoj. Pored brenda Beko, Arcelik nudi proizvode i usluge za 9 brendova: Arcelik, Grunding, Defi, Arktik, Blomberg, Elektrabregenz, Leisure, Flavel i Altus, i to u130 zemalja.