Nedavno održana konferencija Digital Day, najznačajnija manifestacija posvećena digitalnom i interaktivnom advertajzingu, privukla je rekordnu pažnju lokalnih i regionalnih predstavnika struke, što ukazuje na rast i razvoj domaćeg tržišta online oglašavanja.
“Stručna javnost u Srbiji je vrlo otvorena za edukativne konferencije, što je potvrdilo i interesovanje za ovogodišnji program Digital Day-a. Prodaja karata je zaustavljena dva dana pred konferenciju zbog premašivanja kapaciteta,” rekao je Aleksandar Petković, izvršni direktor udruženja IAB Serbia koje organizuje Digital Day i dodao: “Ovoliko interesovanje i skoro 600 učesnika govori da je IAB Srbija prepoznat po fokusu na konstantan razvoj lokalnog digitalnog i interaktivnog tržišta, kao i na pružanje adekvatnih edukativnih sadržaja svim zainteresovanim stranama.”
Stručnjaci u oblasti digitalnog oglašavanja podelili su iskustva, najbolje prakse i najaktuelnije trendove u oblasti metodologije i tehnologije koja stoji iza najpopularnijih internet oglasa, kao i glavnih faktora koji doprinose uspešnosti naprednih digitalnih kampanja. Najveće simpatije publike osvojio je predavač Dave Birss, glavni urednik magazina The Drum, čiji je nastup bio mešavina edukacije, stand up komedije i prikazivanja pažjivo odabranih studija slučaja.
Video snimke sa ovogodišnjeg Digital Day-a možete pogledati na linku:
Digital Day se održava od 2011. godine u organizaciji asocijacije IAB Serbia, lokalnog strukovnog udruženja kompanija koje promoviše rast i razvoj digitalnog tržišta u Srbiji i regionu. Ovogodišnju konferenciju, pored mnogobrojnih partnera među kojima je i agencija Drive, podržali su i brojni sponzori: Socialbakers, Direct Media, Link Group, Donesi.com, Coca-Cola, Grand kafa, Mainstream, Infostud, Ten Media, Societe Generale, Kupujemprodajem.com, Criteo, Lupon Ventures i Holy Code.