Samsung je dobio priznanje za najkreativniji marketing u 2016. godini na Međunarodnom sajmu kreativnosti LIONS u Kanu, najvećem svetskom skupu stručnjaka za kreativnu komunikaciju i reklamiranje. Nagrada “Najkreativniji u marketingu” se dodeljuje na godišnjem nivou kompanijama koje su napravile kreativne i suštinske pomake u svetu marketinga.
“Kada pogledate Samsungove pobede na Kan Lions festivalu, čak i one iz prošle godine, ono što vam odmah pada u oko je raznolikost „Lavova“ koje nose kući zbog svoje posvećenosti i kreativnosti. Oni su odlični u svim kategorijama, uključujući i oblasti kao što su komunikacije u zdravstvu, produkcija i brendirani sadržaj, a osvojili su i jednog Titanijumskog lava”, rekao je Teri Sevidž, predsedavajući Lions festivala.
Samsung stalno iznova osmišljava svoj pristup marketingu, tako da se njegova strategija usmerava ka potrošaču. Ova kompanija se fokusira na to da proizvodi i tehnologije mogu da stvore novi smisao u životima korisnika. Na primer, Samsungove kampanje iz 2015. godine obuhvataju kampanju “Pogledaj me” (“Look at Me“) za autističnu decu, “Bezbednosni kamion” (“Safety Truck“) za bezbednost saobraćaja, “Svaki dan je prvi dan” (“Every Day is Day One“) za sportiste i “U centru pažnje” (“Center Stage“) za poboljšano iskustvo u kupovini u maloprodaji. Na ovim kampanjama Samsung je sarađivao sa kreativnim agencijama svetskog renomea, kao što su Cheil Worldwide, Leo Burnett i 72&Sunny.
“Mi verujemo da naše inovacije otvaraju mogućnosti ljudima da posegnu za višim ciljevima i sanjaju veće snove,” izjavio je Monsu Kim, izvršni potpredsednik Globalnog marketinškog centra kompanije Samsung. “Za nas u Samsungu, obogaćivanje života ljudi je u srži svih naših napora i naš marketing odslikava upravo tu filozofiju”, dodao je Kim.
Šezdeset treći Međunarodni festival će se održati od 18. do 25. juna 2016. godine, a posetiće je više od 15.000 delegata iz preko 95 zemalja.