Popravka većine HTC telefona odnetih u ovlašćeni HTC servisni centar, Begram, od sada moguća u roku od sat vremena i u prisustvu korisnika
HTC pojačava postprodajnu podršku svojim korisnicima u Srbiji brzim „Face2Face“ servisom pametnih telefona, u saradnji sa ovlašćenim servisnim centrom u Srbiji – kompanijom Begram servis d.o.o. Nova usluga omogućava korisnicima HTC-a da u najvećem broju slučajeva u roku od sat vremena dobiju nazad svoj pametni telefon, kao i da većina telefona sa složenijim servisnim intervencijama bude popravljena u roku od 24 sata.
Face2Face servis je dostupan svim korisnicima koji svoj HTC pametni telefon odnesu u servisni centar Begram, u ulici Bulevar Mihajla Pupina 117, u Beogradu. Uređaji se na licu mesta ispituju i u oko 80% slučajeva popravljaju u roku od sat vremena. Po želji, korisnici mogu i da prisustvuju popravci, a po završetku dijagnostike i servisa telefonom i emailom dobijaju obaveštenje da mogu da preuzmu svoj uređaj. Kod ozbiljnijih kvarova i/ili oštećenja, kada brza Face2Face popravka nije moguća, korisnicima se u predviđenom roku od sat vremena šalje kompletna informacija o daljim koracima u procesu servisiranja.
„Potpuno smo svesni da zadovoljstvo korisnika u velikoj meri zavisi od kvaliteta postprodajne podrške i zato želimo da im pružimo brzo rešenje u slučaju problema sa funkcionisanjem telefona“, izjavila je Petra Razić, direktorka HTC-a za region Adriatik, najavljujući novu uslugu. „Ako korisnici odnesu svoj HTC pametni telefon na popravku direktno u Begram servis, servis će im u najvećem broju slučajeva popraviti uređaj na licu mesta, u roku od sat vremena, čemu mogu i lično da prisustvuju. Uz drastično skraćivanje ciklusa popravke, Face2Face servis je ujedno i naš odgovor na sve ličniji odnos korisnika prema pametnim telefonima, i naš kanal bolje direktne komunikacije sa svojim korisnicima”, rekla je ona.
Na osnovu relevantne statistike, procena je da će oko 80% uređaja donetih na popravku u Begram servis moći da se popravi u roku od sat vremena, potvrdio je Aleksandar Ilić, direktor kompanije Begram. „Najveći deo preostalih uređaja biće servisiran u roku od 24 sata, a više vremena biće nam neophodno jedino kada intervencija zahteva zamenu složenijih delova pametnog telefona ili detaljno testiranje i ispitivanje kako bismo obezbedili i potvrdili normalno funkcionisanje uređaja“, objasnio je Ilić.
Face2Face servis, karakteristike:
- Zakazivanje servisiranja uređaja pozivom na besplatni broj: 0800 234 432; od aprila 2016. mogućnost zakazivanja servisa preko web stranice.
- Razgovor sa serviserom „licem u lice“, opis problema i popravka neposredno po donošenju uređaja, gde korisnik može da prisustvuje popravci.
- U slučajevima složenije popravke uređaj se šalje u centralni servis, uz mogućnost da se nakon intervencije kurirskom službom direktno dostavi korisniku na naznačenu adresu.
- Uz svaku intervenciju koja podrazumeva brisanje podataka obezbeđeno je vraćanje/oporavak kontakata sa telefona.