Bankarske procedure prilikom zaštite onlajn podataka predstavljalju najveću brigu klijenata kada odlučuju o tome kome će poveriti svoje lične podatke i transakcije. Prema anketi koju je nedavno sprovela kompanija Kaspersky Lab, a u kojoj je učestvovalo preko 11.000 klijenata, više od polovine (63 odsto) ispitanika izjavilo je da ne želi da sarađuje sa provajderom koji je u nedavno iskusio IT bezbednosni incident.
Uprkos tome što su klijenti naizgled oprezni kad je reč o bezbednosti informacija i novca, činjenica je da mnogi od njih očekuju od provajdera da poboljša sopstvene sisteme zaštite onlajn transakcija tako što će uvesti jače i pouzdanije bezbednosne mere. 56 odsto ispitanika priznalo je da bi izabralo provajdera za finansijske usluge ili kupovalo preko onlajn prodavnica isključivo na osnovu dodatnih mera zaštite koje bi im provajderi ponudili, sa ciljem da zaštite svoj stečen novac i poverljive podatke.
Istraživanjem je takođe ustanovljeno da skoro dve trećine (60 odsto) ispitanika brine o procedurama zaštite podataka u kompanijama kojima oni daju svoje lične i finansijske podatke, što predstavlja porast od 9 odsto u odnosu na prethodnu godinu. Zbog toga je za banke i maloprodajne objekte bitno da dokažu klijentima da čine sve što je u njihovoj moći kako bi ublažili pomenute strahove i dokazali da je bezbednost onlajn transakcija i podataka njihov prioritet.
„Budući da sve veći broj korisnika koristi i oslanja se na mobilno bankarstvo i onlajn transakcije prilikom saradnje sa drugim kompanijama, očekivano je da će provajderi preduzeti adekvatne mere zaptite kako bi osigurali svoje klijente od prevare i nedozvoljenih upada. Uostalom, našim istraživanjem takođe smo ustanovili da 46 odsto klijenata u većoj meri koristilo usluge onlajn transakcija kada bi bili sigurni da imaju pouzdanu zaštitu, što predstavlja jasan pokazatelj da provajderi moraju da ulože veći trud kako bi zaštitili podatke o transakcijama i na taj način stvorili dugoročnu profitabilnost i reputaciju svog poslovanja”, izjavio je Ros Hogan (Ross Hogan), direktor odseka za zaštitu od prevara u kompaniji Kaspersky Lab.
Uzimajući u obzir činjenicu da se zahtevi klijenata konstantno menjaju, stručna rešenja mogu pomoći bankama da zadrže klijente tako što će zaštititi ne samo onlajn i mobilne transakcije, već i integritet sopstvenog brenda. Kaspersky Fraud Prevention omogućuje bankama da obezbede jake i stabilne mere zaštite bez negativnog uticaja na korisničko iskustvo. Kaspersky Fraud Prevention za krajnje korisnike u potpunosti štiti klijente i njihove uređaje od finansijske prevare, i na taj način im omogućuje da jednostavno sprovode onlajn transakcije bez izlaganja dodatnom riziku.