Microsoft je nedavno predstavio Windows aplikaciju za kontrolu i evidenciju rada zaposlenih namenjenu preduzećima i poslovnim sistemima. Sistem pod nazivom „Evidencija Radnog Vremena“ (ERV) osmišljen je kao efikasno rešenje za mala i srednja preduzeća, jer poslodavcima i zaposlenima u svakom trenutku pruža uvid u stanje i kontrolu rada u realnom vremenu.
Evidencija Radnog Vremena (ERV) predstavlja sistem sastavljen iz dve komponente. Prva od te dve komponente je Windows aplikacija RadnoVreme™ koja se može instalirati na bilo kojem Windows tablet uredjaju sa Windows 8.1 ili Windows 10 operativnim sistemom. Aplikacija funkcioniše tako što zaposleni unosi jedinstveni PIN kod, nakon čega bira akciju (dolazak na posao, odlazak na pauzu, službeni ili privatni izlazak, itd.) i na kraju, potvrđuje svoj identitet slikanjem putem kamere ugrađene na samom uređaju. Drugu komponentu ERV sistema predstavlja ERV Admin portal. Ova komponenta je zapravo web aplikacija kojoj se šalju podaci sa uređaja i koja služi za evidenciju zaposlenih, osnovnih postavki kompanije i pregled podataka u realnom vremenu. U okviru ove komponente se na dnevnom nivou ili u odabranom vremenskom periodu, prikazuju podaci u vidu izveštaja.
Na ovaj način se u okviru ERV sistema vodi evidencija bolovanja, korišćenja godišnjih odmora i službenih putovanja, a sistem preračunava i informacije o prekovremenom radu.
Najveća prednost ovog sistema ogleda se u činjenici da izuzetno pojednostavljuje i ubrzava proces evidencije radnog vremena, bez dodatnih troškova i ulaganja. Za mala i srednja preduzeća, čija su poslovanja uvek dinamična i u razvoju, ovaj aspekt je posebno važan. Benefiti korišćenja sistema već su se pokazali u radu malih i srednjih preduzeća i kompanija koje su prepoznale potrebu za ovakvom evidencijom.
„Dosadašnji način rada i evidenciju zaposlenih bilo je potrebno menjati, tako da je aplikacija sa svim svojim karakateristikama i opcijama koje nudi, pozitivno odgovorila na naše poslovne zahteve i obezbedila dodatnu vrednost našem poslovanju“, izjavila je Jasmina Gredelj, direktorka PopUp Advertising-a, kompanije koja je uspešno primenila ERV sistem u svom poslovanju. Takođe, aplikacija pruža mogućnost pristupa podacima sa svih lokacija, poboljšanje produktivnosti i efikasnosti na dnevnom nivou, ali i obezbeđuje kvalitet dobijenih podataka. „Primetili smo da nam aplikacija pomaže da modernizujemo radne procese unutar organizacije. Pri tome ne zahteva dodatna ulaganja u opremu i ne kreira dodatne troškove, koje su za manje organizacije od velikog značaja“, dodala je Jasmina Gredelj.
Pored toga što isključuje potrebu za skupim uređajima ili softverima, ERV sistem nudi još jednu važnu uslugu – korisničku podršku.
„Naša kompanija je zbog sektora i radnog vremena zaposlenih jako specifična firma, zbog čega smo morali da tražimo neko zajedničko rešenje. Kontaktirali smo ERV podršku, a svaki naš zahtev bio je rešen u najkraćem roku i na najbolji mogući način. Sa aplikacijom smo dobili sve što nam je od jedne kontrole radnog vremena trebalo. Program koji je brz i efikasan, na uređaju koji je mobilan, a rad je olakšan, kako zaposlenima, tako i nadređenima“ izjavio je Stefan Novaković iz IT firme Alti.
Tokom specijalne akcije, sva preduzeća koja do 31. 12. 2015. kupe bilo koji Windows tablet ili 2 u 1 uređaj, na poklon dobijaju Windows aplikaciju za kontrolu i evidenciju rada zaposlenih.