Samsung Electronics pokrenuo je Samsung Newsroom, novi sajt sa vestima iz kompanije i digitalnim sadržajem. Sajt je dostupan na adresi news.samsung.com i pokriva sve, od najnovijih proizvoda, usluga i strategije kompanije do građanskih aktivnosti, poslovnih analiza i priča o ljudima širom sveta.
“Kao što Samsung inspiriše svet i oblikuje budućnost svojim idejama i tehnologijama, mi takođe moramo i stalno da razvijamo svoje načine komunikacije”, izjavio je Jong Ri, predsednik tima za korporativnu komunikaciju u kompaniji Samsung Electronics. “Samsung Newsroom će nam pomoći da brojnim korisnicima širom sveta omogućimo bolje razumevanje toga ko smo mi i šta ćemo uraditi da oblikujemo budućnost”.
Samsung Newsroom objavljuje sadržaje na engleskom i korejskom i zamenjuje Samsung Tomorrow, zvanični blog kompanije Samsung Electronics. Na novom sajtu, korisnici će moći da pogledaju analize i inspirativne priče o Samsungovim inovativnim naporima i različitim globalnim zajednicama. Kao deo ove misije, sajt će imati dve nove redovne kolumne, “Views” (pogledi) i “Life @ Samsung” (“život u Samsungu”).
“Views” obezbeđuje čitaocima visokokvalitetne analize koje dolaze direktno od čelnika Samsunga, sa analizama i mišljenjima najiskusnijih stručnjaka kojima se kompanija može pohvaliti. Kolumna je osmišljena sa ciljem da pomogne u objašnjavanju Samsungove vizije, strategije, dizajna i filozofije, al ii da posetiocima sajta “Newsroom” pomogne da razumeju svet oko sebe, ispitujući najnovije trendove i razvoj tehnologije, poslovanja i društva.
“Life @ Samsung” slavi najvrednije što Samsung ima – njegovu raznoliku globalnu zajednicu sa 319.000 zaposlenih. Ne samo što će ova kolumna obezbediti iskren pogled na kulturu i rad ove kompanije širom sveta, već će predstavljati i mesto na kome se mogu naći inspirativne priče o izazovima, nadama i snovima ljudi koji čine Samsung.
Dodatne sekcije obuhvataju Issues and Facts (“problemi i činjenice”) i FAQ (“najčešća pitanja”) koji Samsungu omogućavaju da obezbedi najnovije i najtačnije informacije o ključnim temama, kao i tekstove o aspektima relevantnim za poslovanje. Nova sekcija Press Resources (“izvori za medije”) pomoći će medijima u pretraživanju kako bi lakše došli do tražene informacije. Ona sadrži širok opseg materijala za novinare, uključujući i video snimke i fotografije visokog kvaliteta, kao i arhivu saopštenja za medije.
Internet sajt sadrži raznovrsniji obim saržaja, uključujući infografike, članke, potpise, priče o dizajnu proizvoda, fotografije, kao i video sadržaje. Samsungove najveće manifestacije i puštanje na tržište najvažnijih proizvoda takođe će se uživo prikazivati na sajtu “Samsung Newsroom”. Kako bi se omogućio dvosmerni dijalog sa potrošačima, “Newsroom” ima više funkcionalnosti za deljenje sadržaja i komentarisanje koje se dobro integrišu sa društvenim mrežama.