Nakon još jednog razočaravajućeg tromesečja, Yahoo je objavio sklapanje trogodišnjeg partnerstva sa kompanijom Google, na polju pretrage i reklamiranja
Kao deo ovog sporazuma, Google će obezbeđivati reklame u pretrazi i plaćaće kompaniji Yahoo procenat zarade koju ove reklame generišu.
Prema novim regulatornim obavezama, Yahoo će imati kontrolu nad odlukom koje zahteve za pretragu će prosleđivati na Google stranu. Takođe, ne postoji minimalan broj pretraga koje moraju da uključuju Google. Sporazum je na snagu stupio 1. oktobra, a ističe 31. decembra 2018. godine.
Ovo nije prvi put da Yahoo i Google udružuju snage. Nedugo nakon neuspelog pokušaja partnerstva/spajanja kompanije Yahoo sa Microsoft-om, kompanija je ušla u neekskluzivno partnerstvo sa Google-om sa istim stavkama kao i aktuelni sporazum. Google je ovaj sporazum prekinuo nakon pet meseci, nakon antimonopolskih zahteva od federalnih regulatornih tela.