Američka privredna komora – AmCham Slovenije, objavila je u utorak u 17h na godišnjoj skupštini, pobednika izbora za najbolju poslovnu praksu „Best of the Best“ za 2015. godinu. Glasački najubedljiviji, bio je projekat „Money Talks 2014, radionica naprednih veština“ u kategoriji „Inovacija“, dok je projekat „Halcom-ova godina vrednosti“, u kategoriji „Motivacija“, bio drugi. Treće mesto je zauzeo Ekonomski fakultet sa projektom „Razvoj liderstva za indijske žene menadžere na Ekonomskom fakultetu“.

halcom

„Best of the best“ program je oformljen prošle godine od strane Američke privredne komore  Slovenije na proslavi petnaestogodišnjice rada u Sloveniji, a na inicijativu članova, nastavili su sa programom i u 2015.godini. U okviru „Best of the Best“ programa, predstavljene su i nagrađene najbolje poslovne prakse.

Devet najboljih projekata iz tri tematske kategorije, „Inovacija“, „Motivacija“, „Otvorenost“, predstavljeni su na „Best of the Best“ događajima. Uz pomoć odabrane komisije i učesnika događaja, izabrani su finalisti za svaku kategoriju i na događaju u utorak je izabran pobednik. Halcom je ušao u finale u dve od tri kategorije, „Inovacija“ i „Motivacija“. Sa pobedničkim projektom „Money Talks 2014“, dobio je najveći broj lajkova na AmCham društvenoj mreži i kao takav je izabran za najubedljiviji primer dobre poslovne prakse u ovogodišnjem takmičenju. Drugi projekat „Halcom-ova godina vrednosti“, zauzeo je drugo mesto.

Sa pobedničkim projektom „Money Talks 2014. – radionica naprednih veština“, Halcom-ovi zaposleni su imali jedinstvenu priliku da razmene svoje znanje i iskustva sa mladim ambicioznim studentima, a sa druge strane i da čuju i osete novu energiju i ideje. Projekat „Halcom-ova godina vrednosti“, koji je zauzeo drugo mesto, nastao je prošle godine. Ovim projektom, kompanija je želela da istakne da ljudi čine kompaniju. I da su ljudi vrednost. U Halcom-u se veruje da svaki zaposleni ima moć da utiče na organizacionu klimu, a kompanija je uverena da na taj način može da poveća angažovanje zaposlenih.

Primož Zupan, Idejni menadžer, direktor Halcom studija i stvaralac „Money Talks“ projekta, izrazio je svoje mišljenje povodom ovakvih projekata:

„Sa projektom „Money Talks“ (i njegovim naslednikom „Bytes of Banking“) pokazali smo mladim studentima da mogu prevazići sami sebe i uraditi neverovatan posao u jednoj nedelji. Takođe bih želeo da istaknem i entuzijazam studenata EESTEC LC Ljubljana koji su bili aktivni tokom trajanja projekta i pomogli oko pripreme materijala, organizacije i realizacije samog događaja. Osvojivši nagradu na„Best of the Best“ takmičenju, profesionalna, poslovna i šira publika dali su jasan signal da inovacija okuplja ljude u ostvarivanju sopstvenih ideja!“


Omogućite notifikacije OK Ne, hvala