Canon predstavlja ažuriranu verziju svoje usluge Business and Innovation Scan za tržište grafičkih umetnosti, koja od sada uključuje trenutnu analizu tržišnih trendova u proširenim područjima primena i koja se osvežava iz minuta u minut.
Prikazana 2012, usluga Business and Innovation Scan predstavlja poverljivo rešenje za reviziju poslovanja koje omogućava pružaocima usluga štampe da pregledaju i prilagode svoje poslovne strategije. Nakon što obavi skeniranje poslovanja, korisniku se stavljaju na raspolaganje prilagođeni akcioni plan i strategija za poboljšavanje tržišnih performansi, bilo kroz otkrivanje područja za unapređenje poslovanja, povećanje isplativosti investicije ili istraživanje potencijalnih novih izvora prihoda.
Područja primene koja pokriva proširena revizija za korisnike iz tržišta grafičkih umetnosti proširena su i pored marketinških materijala, tehničke dokumentacije, izdavanja dokumenata i foto-materijala, sada uključuju i štampu širokog formata. Sva područja se u detalje razmatraju u prvom, ličnom razgovoru s Canonovim konzultantom.
Ažurirana je i prezentacija ‘Trend Watch’ koja je korisniku na raspolaganju tokom revizije, a koja pruža detaljan uvid u najnovije marketinške trendove na područjima u kojima korisnik posluje. Na ovaj način pružaocima usluga štampe omogućen je pristup vitalnom izvoru tržišnih podataka koji im pomaže da bolje razumeju trenutno tržišno okruženje na osnovu podataka prikupljenih širom branše.
“Tržišta se neprekidno menjaju i moramo osigurati da rezultati koje pruža naše skeniranje, pitanja koja postavlja i informacije koje deli, ostanu relevantni”, kaže Andy Harris, direktor marketinga za rešenja za profesionalnu štampu za Europu i Veliku Britaniju u kompaniji Canon Europe.
“Područje na koje se posebno fokusiramo u ovoj iteraciji skena je način na koji korisnici oglašavaju svoj rad i planiraju budućnost. Naglasak na ovo stavljen je i u najnovijem izveštaju Insight Report[1], koji je otkrio da veliki postotak komercijalnih štamparija i štamparskih odeljenja u kompanijama nema formalni ili neformalni marketinški ili poslovni plan. Nadamo se da ćemo pomoći korisnicima upravo u ovom području, omogućiti im da krenu napred i jasnije vide stvari koje su pred njima te da planiraju uvek imajući na umu svoje poslovne ciljeve.”
Uslugu Business and Innovation Scan do danas je koristilo više od 200 korisnika širom Evrope, a tokom poslednjih godina proširena je i na korisnike iz internih odeljenja za štampu u kompanijama kao i na korisnike koji se bave transakcijskim ispisom i direktnom poštom.