Prodaja tableta u svetu ne prestaje da opada, ali zato napreduje prodaja prenosivih računara koji se mogu transformisati u tablete.
Prema najnovijim podacima istraživačkog kabineta IDC, prodaja tableta opala je u drugom tromesečju za redom, preneto je na veb portalu itespresso.fr.
Nakon pada prodaje u četvrtom tromesečju 2014. godine za 3,2 odsto u odnosu na isti period lane, u prvom tromesečju 2015. godine zabeležen je pad od 5,9 odsto, sa samo 47,1 milion prodatih tableta.
Apple je i dalje lider na tom tržištu, s udelom od 26,8 odsto, ali je zabeležio pad prodaje za 22,9 odsto za godinu dana.
Samsung se dobro “izvukao”, s udelom od 19,1 odsto, ali je i on zabeležio pad prodaje za 16,5 odsto.
Nakon Samsunga, među prvom “petorkom”, nalazi se i Lenovo (udeo od 5,3 odsto i rast prodaje od 23 odsto), i na kraju Asus i LG.
Tržište tableta, dakle, dolazi brzo u fazu zasićenja i obnavlja se u slabijem ritmu od smartfona, što kratkoročno ograničava njegove razvojne perspektive,